dabika mag2

انتخاب عطری برای بهار

1402-02-13
9:07 ب.ظ

شاید شما هم با تمام شدن زمستان و آمدن بهار و سال نو، لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید، آماده کرده‌اید. به این لیست انتخاب یک عطر مناسب برای فصل بهار را نیز اضافه کنید. عطر خود را با فصل تغییر دهید و از حال و هوای بهاری، دوچندان لذت ببرید. کدام نت‌ها را برای فصل بهار انتخاب کنید؟ پیشنهاد‌های ما را با دقت بخوانید تا شما را برای انتخاب بهترین عطر مناسب در فصل بهار راهنمایی کند.

تغییر عطر با تغییر فصل

عطرها منعکس‌کننده سلیقه و حال و هوای ما هستند که به طور مداوم در طول سال تغییر می‌کند. هر فصل، عطر جدیدی را انتخاب کنید که بدون اینکه چیزهای زیادی را از شما فاش کند و یک معرفی اجمالی از شما بدهد. فرا رسیدن بهار بهترین زمان برای نشان دادن جنبه شیرین و در عین حال فریبنده شخصیت شماست. در این فصل، زمان خداحافظی با عطرهای زمستانی به نفع رایحه‌های مناسب‌تر است. بهار فصل هماهنگی با طبیعت است: عطرهای سبک و لطیف را انتخاب کنید!

کدام نت برای بهار

روی نت‌های گلی تمرکز کنید

جای تعجب ندارد که نت‌های گل برای عطرهای بهاری عالی هستند. عاشق رایحه‌های گل رز، فرانجیپانی، زنبق و یاس، همراه با رایحه‌های چوبی و مشک در فصل بهار خواهید شد. به دنبال عطر گلی باشید که شیک و در عین حال ساده است. با نت‌های گلی شما هم مانند بهار احساس تازگی خواهید کرد.

 

 

 

عطرهای سبک را انتخاب کنید

برای لذت بردن از روزهای آفتابی زیبا، عطرهای سبک را انتخاب کنید. ممکن است شما هم از طرفداران پر و پا قرص عطرهایی با نت‌های مرکباتی (گریپ فروت، نارنگی سبز) به دلیل احساس خنکی و طراوت آنها باشید.

 

 

 

 

نت‌های شیرین و دلپذیر

بهار بدون شک فصل مناسبی برای استفاده از عطرهای خوش‌مزه است. برای داشتن رایحه‌ای دلپذیر و شیرین، رایحه‌ای با آکوردهای میوه‌ای را انتخاب کنید که نت‌های هلو، آلو و انگور سیاه را ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای واقعا مقاومت ناپذیر داشته باشید.

 

 

 

 

 

انتخابی برای قدم زدن زیر آفتاب

دما در فصل بهار شروع به افزایش می‌کند و میل ما به عطرهای آفتابی را افزایش می‌دهد. اگرچه تابستان هنوز از راه نرسیده است، اما عطرهایی با بوهای عجیب و غریب برای این فصل معرکه است: یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و گاردنیا تاهیتی برای قدم زدن در زیر نور آفتاب عالی هستند.