dabika mag2

خرید آنلاین کرم‌پودر بدون تست

1402-02-19
11:51 ب.ظ

تا چند سال پیش انتخاب کرم‌پودر بدون تست یک یا دو تا از آن پشت دست، صورت یا خط فک، یک کار نشدنی تلقی می‌شد. برنامه‌های کاربردی، پرسش‌نامه‌های آنلاین و اعتماد به‌نفس افراد در خرید آنلاین این امکان را می‌دهند که محصولات مورد انتظار خود را بدون تست‌کردن از سایت‌های فروشگاهی و حتی خرید سفارشی از کشورهای دیگر انجام دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

خواسته‌های خود را دقیق مشخص کنید

موارد زیر را برای خرید آنلاین کرم‌پودر در نظر داشته باشید:

نوع پوست

آیا تا ظهر پیشانی شما چرب‌تر به نظر می‌رسد یا بیشتر نگران پوسته پوسته‌های خشک اطراف بینی و گونه‌های خود هستید؟ در صورتی که مورد اولی در مورد شما صدق می‌کند، کلمات کلیدی برای جستجوی کرم‌پودر مناسب برای شما باید مات‌کننده و بدون چربی باشد. اگر پوستتان خشک است، به دنبال یک کرم مرطوب‌کننده باشید و فهرست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا موادی مانند ویتامین E و اسید هیالورونیک و سایر مواد رطوبت‌رسان در آن به کار رفته باشد.

نوع پوشش مورد نظر

آیا می‌خواهید یک پوشش سبک داشته باشید که فقط کمی پوست را یکدست کند یا یک زیرسازی کامل که حلقه‌ها و لکه‌های تیره را پنهان کند. همچنین، فصل و اینکه برای چه موردی از کرم‌پودر استفاده خواهید کرد را در نظر بگیرید. اگر برای تعطیلات و سفر به دنبال کرم‌پودر هستید، یک کرم‌پودر با SPF بگیرید و آن را سبک انتخاب کنید.

ظاهر نهایی

قبل از تصمیم‌گیری در مورد کرم‌پودر، باید ظاهر نهایی آن را انتخاب کنید، می‌خواهید ظاهر نهایی پوستتان شفاف باشد یا مات. ظاهر نهایی کرم‌پودر نه تنها ظاهر محصول، بلکه احساس آن را روی پوست شما نیز تغییر می‌دهد. کرم‌پودر شفاف بسیار سبک است و فقط عیوب جزئی را برطرف می‌کند. از طرف دیگر کرم‌پودر مات درخشندگی ندارد و ظاهر صاف‌تری ایجاد می‌کند.
نوع پوست می‌تواند شما را به بهترین گزینه‌ راهنمایی کند. برای مثال، کسانی که پوست چرب دارند، کرم‌پودر مات را گزینه‌های بهتری می‌دانند، زیرا ظاهر منافذ را کاهش داده و از ظاهر شدن چربی پوست، جلوگیری می‌کند.

بافتی را که دوست دارید انتخاب کنید

جدا از مواد بکار رفته، شما باید از نحوه کار با کرم‌پودر خود راضی باشید. اگر عاشق ابریشمی‌ بودن کرم‌پودر مایع هستید، به آن وفادار باشید. در صورتی که می‌توانید با استفاده از پایه مینرال پوستی یکنواخت‌تر ایجاد کنید، از این گزینه دست نکشید. کاشن کامپکت‌ها جدیدترین محصول هستند که پوششی قابل تنظیم و قابل ترکیب ایجاد می‌کنند و سبک‌تر هستند.

 

 

 

 

 

ته رنگ پوست خود را مشخص کنید

تنها راهی که می‌توانید ظاهر طبیعی خود را بسازید، شناخت ته‌رنگ پوستتان است. یک روسری، تاپ یا رژلب نارنجی تند و صورتی را بردارید و آنها را در کنار صورت خود نگه دارید. اگر نارنجی، پوست شما را درخشان می‌کند، رنگ پوست شما گرم هستید. درحالیکه رنگ صورتی باعث می‌شود پوست سرد درخشان به نظر برسد. اگر هر دو خوب به نظر می‌رسد، رنگ شما خنثی است. همین تست را می‌توان با زیورآلات نقره و طلا امتحان کرد. رنگ نقره‌ای زیورآلات برای پوست سرد و رنگ طلا به بهترین وجه برای ته رنگ‌های گرم مناسب است.

سایر نشانه‌ها:

اگر به راحتی برنزه می‌شوید و رگ‌هایتان سبز به نظر می‌رسند، گرم هستید. اگر زیر نور آفتاب قرمز می‌شوید و رگ‌های مایل به آبی دارید، ته رنگ سرد دارید.

 

در مورد نتایج تحقیق کنید

می‌توانید نظرات افراد را در مورد ماندگاری، پوشش، بافت و ارزش محصول بررسی کنید. سایت‌های Ulta، Nordstrom MakeupAlley و Sephora همگی سایت‌های خوبی برای بررسی نظر مصرف‌کننده‌ها هستند. اگر می‌توانید، چند ویدیوی یوتیوب از پخش و بافت کرم پودر را روی پوست ببینید. اپلیکیشن‌ها یکی دیگر از ابزارهای جالبی هستند که می‌توانید استفاده کنید.
از کرم‌پودرهایی که دارید و با پوست شما مطابقت دارد استفاده کنید و آنها را به عنوان مرجع در بگیرید. آنها اغلب نام‌های سایه‌ای دارند که به رنگ‌های روشن یا متوسط اشاره دارد، بنابراین وقتی از برندی خرید می‌کنید به عبارت رنگ کرم‌پودر دقت کنید، رنگ‌هایی مانند بژ روشن، بژ متوسط و بژ گرم.

 

 

 

در این مورد می‌توانید به گوگل مراجعه کنید تا بتوانید به رنگ‌هایی که روی پوست افراد تست شده نگاهی بیندازید: لکه بر روی پس‌زمینه سفید راهنمایی بسیار زیادی می‌تواند انجام دهد. اگر هنوز شک دارید، رنگی را انتخاب کنید که کمی ‌روشن‌تر است. همیشه می‌توانید یک برنزه کننده مایع به رنگتان اضافه کنید یا در جای دیگری از آرایش خود از آن استفاده کنید. انجام این کار به این شکل بسیار ساده‌تر از استفاده از کرم‌پودر خیلی تیره است.

یک برند را انتخاب کنید و از ابزارهای سایت آن استفاده کنید

امروزه اکثر برندها پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌های متناسبی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند تا بتوانند شما را برای انتخاب بهترین کرم‌پودر راهنمایی کنند. اگر یک برند خاص را دوست دارید یا در گذشته از محصولی از آن استفاده کرده‌اید که مناسب پوست شما بوده، بهترین نقطه برای شروع است.

از نظرات برای راهنمایی استفاده کنید

بررسی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که محصول موردنظر همان‌طور است که توضیح داده شد. استفاده از تجربیات شخصی دیگران راهی عالی برای شناسایی محصولات است.
شرکت‌های تولیدکننده برای محصولات آرایشی به ویژه کرم‌پودر می‌توانند ادعاهای زیادی داشته باشند، که شما را در مورد اینکه آیا یک محصول واقعاً برای پوست شما مناسب است یا خیر سردرگم می‌کند. به دنبال نظراتی بگردید که در آن در مورد ته رنگ پوست یا نوع پوست خود را شناسایی کرده و در مورد تجربه خود با محصول نظر داده‌اند.