dabika mag2

عطر جدایی نمیاره

1402-01-03
10:00 ق.ظ

شاید شما هم جمله “عطر جدایی میاره” را شنیده باشید. اما این عبارت فقط ناشی از خرافات است و مطمئنا هیچ هدیه‌ای مانند عطر نمی‌تواند با استشمام دوباره آن، ما را سریع به یاد هدیه‌گیرنده بیاورد. هدیه‌دادن عطر، خاطرات و ارتباطاتی را هم برای هدیه‌دهنده و هم برای هدیه‌گیرنده، ایجاد می‌کند. وقتی به کسی عطری را که مخصوصاً برای او انتخاب کرده‌اید هدیه می‌دهید، این یکی از شخصی‌ترین هدایایی است که می‌توانید به او بدهید و نشان می‌دهد، برای انتخاب آن زمان گذاشته‌اید.
در حالی که انتخاب یک عطر می‌تواند کاری بزرگ و کمی ‌دلهره‌آور به نظر برسد، اما شاید این 5 نکته برای خرید آنلاین عطر، این تجربه‌ را برای شما آسان‌تر و مهم‌تر از همه سرگرم‌کننده کند.

 

توجه به عطرهای او

توجه کنید که فرد هدیه‌‌گیرنده از چه عطرهایی استفاده می‌کند. این به شما درک بهتری از انواع رایحه‌ها می‌دهد که او دوست دارد، داشته باشد. اگر توانستید یک عکس از عطر مورد علاقه بگیرید، به این ترتیب مطمئناً هیچ اشتباهی نمی‌کنید!

 

 

 

 

 

چک‌کردن نوت‌های عطر مورد علاقه

هنگامی‌ که متوجه شدید که او کدام عطرها را دوست دارد، ‌در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید که آنها، چه نوت بویی دارند. نیازی به تفکیک و بررسی کامل عطر نیست، اما با این کار، متوجه می‌شوید که همه آنها مثلا دارای نوت بوی گل رز یا یاسمین هستند. اگر اینطور است، دسته بندی “گل” عطرها را بررسی کنید. گزینه دیگر این است که عطر با بوی “رز” یا “یاسمین” را در نوار جستجو تایپ کنید تا همه عطرها را با آن رایحه خاص دریافت کنید.

 

 

بررسی ماندگاری بوی عطر

به این فکر کنید که بوی کسی که برای او در جستجوی عطر هستید چقدر در فضا باقی می‌ماند. وقتی در فاصله یک متری از او ایستاده‌اید، عطرش را استشمام می‌کنید؟ در این مورد، او احتمالاً عطر قوی‌تری را دوست دارد، بنابراین عطرهایی را جستجو کنید که Eau de Parfum یا Parfum Concentrate هستند.

یا شاید وقتی به او بسیار نزدیک می‌شوید می‌توانید عطرش را استشمام کنید (این کمی‌ ظریف‌تر است) سپس به سراغ یک ادوتویلت یا عطری سبک‌تر و ملایم‌تر بروید. قدرت عطر را در دسته عطرها جستجو کنید یا می‌توانید به اختصار EDP، EDT، EDC را در نام هر عطر به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 

 

 

انتخاب براساس شخصیت

شخصی را که برایش خرید می‌کنید چگونه توصیف می‌کنید؟
از نظر شما او باهوش یا پرجنب و جوش است؟ شاید بهتر باشد برای هدیه به او عطرهای “مرکبات” را بررسی کنید.
آیا او را کمی‌ مرموز می‌دانید؟ شاید یک عطر “خاکی” برای او مناسب باشد.
در صورتی که او را فردی شیرینی دوست می‌دانید گزینه‌های عطر “وانیل”را امتحان کنید.
به یاد داشته باشید، عطر بسط شخصیت و زیبایی شناختی افراد است و یکی از اکسسوری‌هایی است که فرد هر روز از آن استفاده می‌کند.

 

گزینه‌ای مطمئن

در نهایت بهتر است عطرهای پرفروش شرکت‌های مطرح در این زمینه را بررسی کنید. با این روش شما انتخابی ایمن خواهید داشت که این عطر را طیف گسترده‌ای از افراد می‌پسندند.